WÓJT GMINY LUBOMIA
 
 
Mec. dr Czesław Burek - ur. 7.06.1961 r. - prawnik, radca prawny.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji - kierunek prawo Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył studia podyplomowe z zakresu samorządu terytorialnego na Uniwersytecie Śląskim oraz studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Adm. UŚ, zakończone obroną pracy doktorskiej oraz uzyskaniem stopnia naukowego doktora prawa.





Wójt Gminy Lubomia od 3 stycznia 2001 r.
 
 
 
 
ZASTĘPCA WÓJTA GMINY LUBOMIA
 

Pan mgr Bogdan Burek - ur. 12.01.1974 r.

Absolwent studiów magisterskich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończył studia podyplomowe z zakresu ochrony pracy na Wyższej Szkole Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach. Od 1997 r. pracował w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Lubomi na stanowisku kosztorysanta. W następnych latach tj. od 2000 r. Inspektor w Urzędzie Gminy, później od 1 października 2007 r. - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Lubomia.
Ukończył Studia Podyplomowe na Politechnice Śląskiej (Międzynarodowe Centrum Badań Interdyscyplinarnych) w zakresie Master of Business Administration (MBA) o profilu Usługi Publiczne/Public Services.

 
Zastępca Wójta Gminy Lubomia od dnia 01.05.2015 r.
 
 
 
SEKRETARZ GMINY LUBOMIA
 
Pani mgr Joanna Hartman
Absolwentka studiów magisterskich na Uniwerystecie Śląskim w Katowicach o kierunku Pedagogika: praca socjalna i opiekuńczo - wychowawcza (2000 - 2005). Ukończyła również Podyplomowe Studia Administracji i Zarządzania na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W trakcie studiów pracowała w Gminnym Zespole Obsługi Placówek Oświatowych, w Przedszkolu w Syryni. Od 2005 roku jako stażystka rozpoczęła pracę w Urzędzie Gminy Lubomia. Od 15.02.2006 zatrudniona na stanowisku Podinspektora, od 01.08.2006 r. p.o. Z-cy Kierownika, od 01.09.2010 r. do 31.03.2023 r. Kierownik, dodatkowo od 29.10.2014 r. Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. 

Sekretarz Gminy Lubomia od dnia 01.04.2023 r.
 


SKARBNIK GMINY LUBOMIA

Pani mgr inż. Małgorzata KOLARCZYK 

Pani Małgorzata Kolarczyk ukończyła studia wyższe na Politechnice Opolskiej w Opolu, kierunek: „Zarządzenie i Marketing” uzyskując w 1998 roku tytuł magistra inżyniera. W tym też roku podjęła pracę w banku (PKO BP S.A.), gdzie pracowała do 2006 roku. W trakcie pracy w sektorze bankowości detalicznej i korporacyjnej, podjęła studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, na kierunkach: „Działanie banków uniwersalnych” oraz „Kontrola finansowa i audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych”. Zdobywanie doświadczenia zawodowego, związanego z pracą w jednostkach sektora finansów publicznych rozpoczęła pracą w Biurze Audytu i Kontroli Urzędu Miasta Rybnika. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, na kierunku: „Rachunkowość i sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych”. Od 2007 roku pracownik Referatu Budżetu Urzędu Gminy Lubomia, a od roku 2012 pełniła funkcję Zastępcy Skarbnika Gminy.

Skarbink Gminy od dnia 01.08.2014 r., powołana Uchwałą Rady Gminy Lubomia 

Facebook.com X.com